Telefonközpontok

Egy cég életében az elérhetőség, illetve az ügyfelek elérése az üzleti siker alapvető feltétele. Bár napjainkra a telekommunikációnak már számtalan egyéb eszköze is létezik, egy telefonrendszer fenntartása gyakorlatilag elkerülhetetlen. Az egyszerű telefonáláson kívül egyre nagyobb szerepet kapnak azok a kapcsolódó szolgáltatások is, melyek biztosítják az állandó elérhetőséget, az információvesztés minimálisra csökkentését.

Költséghatékony megoldások

Az információátadás minősége és gyorsasága mellett fontos szempont a telefonköltségek alacsonyan tartása is. Az általunk kínált megoldásokkal a jelenleg használatos tarifáknál lényegesen kedvezőbb áron telefonálhat! Nincsen kapcsolási és havi előfizetési díj, a percdíjak pedig időszaktól és hívásiránytól függően 20-70 % megtakarítást biztosíthatnak Ön és cége számára. Az elszámolás másodperc alapú, tehát nincsenek további rejtett költségek sem.

Az alábbi módokon tudjuk csökkenteni telefonköltségeit:

  • GSM adapterek alkalmazásával
  • Internet alapú telefonszolgáltatás használatával
  • Telephelyek közvetlen összekötésével (virtuális alközpont segítségével)
  • Internet alapú – VoIP – telefónia alkalmazásával

Amennyiben rendelkezik szélessávú internetkapcsolattal (csatornánként mindkét irányba min. 80 Kbit/sec), úgy vezetékes telefonjainak forgalma néhány óra alatt átállítható a jóval költséghatékonyabb internet-alapú kommunikációra!

Hívószámai és a telefonhasználatának módja változatlanok maradhatnak, sőt, akár még a korábbi készülékét is megőrízheti. A telefonforgalom internetes alapúvá tétele ráadásul számos praktikus és innovatív megoldást is lehetővé tesz az Ön számára. Személyes jelszóval védett internetes oldalon folyamatosan nyomon követheti a kimenő és bejövő hívások adatait, aktuális egyenlegét bármikor lehívhatja, hangfájlok formájában gyűjtheti a hangpostájába érkező üzeneteket, és számítógépe képernyőjén fogadhatja az Ön telefonszámára érkezett faxüzeneteket, rendszerezetten archiválva azokat

Ha Ön hordozható számítógépet használ, úgy az internetkapcsolat megléte esetén bárhol a világban, a jelszóval védett felületen keresztül, otthoni telefonszámlájára, az annak keretében kínált tarifákkal indíthat és fogadhat telefonhívást.

A korszerű alközpontok  szolgáltatásai és alkalmazásai közül az alábbiakat emeljük ki:

  • A számlázó rendszer, az egyes készülékeken folytatott beszélgetések nyilvántartásával, a költségek hatékony kézbentartását teszi lehetővé (,adott esetben adott projektekre, területekre vonatkozó kivonatok elkészítését biztosítja).
  • A hangposta biztosítja, hogy egyetlen fontos üzenet se vesszen el. Ha a hangpostát, és a telefonalközpont hívásátirányító funkcióját összekapcsoljuk, akkor a hangpostába érkező hívásokat a mobiltelefonunkra tudjuk irányítani. Igény esetén a beérkezett üzenetekről e-mail értesítést is kaphatunk.
  • Beszélgetések rögzítése, rendszerezett, archivált tárolása és visszajátszása, kapcsolódás vállalati CRM rendszerhez.
  • Fax szerverek, amelyek a számítógépes hálózaton, vagy akár interneten keresztül is elérhetővé teszik a beérkezett fax üzeneteket.
  • Automata kezelő, a teljes hanganyag az Ön által választott személy hangjával feltölthető.
  • Mellékbeválasztó és hangmenü (IVR) rendszerek.
  • Kaputelefon integráció, melynek köszönhetően a kapu telefonról, vagy akár mobiltelefonról is nyitható.

 

Call Center-ek

Az ún. call centerek nagy mennyiségű bejövő / kimenő hívás kezelésére specializált berendezések, melyeket például ügyfélszolgálatok, jegyrendeléssel foglalkozó szolgáltatók, segélykérő vonalak és telemarketinges cégek alkalmaznak.

Az általunk kínált call center rendszer az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  • Szerkeszthető automatikus menüvezérlés
  • Az egyes almenüpontokhoz kapcsolható operátorok
  • Operátorok számának tetszőleges növelése
  • Beszélgetés rögzítésének lehetősége, amely segítséget nyújt:
    • Üzleti tárgyalások értékelésében
    • A felelősség utólagos tisztázásában
    • Reklamációk kivizsgálásában
    • Telefonos üzletkötésben

Nagy kapacitású adathordozókon a felvételek évekig megőrizhetők, MP3 és WAV formátumba konvertálhatóak, ezáltal szabványos hangkártyával rendelkező számítógépen is lejátszhatók, gyorsan és kényelmesen hallgatható vissza egy-egy fontos telefonbeszélgetés, üzletkötés, diszpécseri intézkedés vagy konferencián elhangzott hozzászólás.

Ügyfeleink speciális igénye alapján lehetőség van egyedi szoftver modulok fejlesztésére is.

 

Telefonhálózatok

Cégünk vállalja hagyományos telefonalközponti és hálózati infrastruktúra kialakítását, valamint üzemeltetését az alábbi szolgáltatásokkal:

  • Telefonalközpontok telepítése, karbantartása
  • A telefonrendszerek alap infrastruktúráját képező kábelezési rendszerek építése
    • Épületen belüli telefon-  és struktúrált kábelezés
    • Földkábelek, alépítmények, légkábelek és rádiós átviteli rendszerek kiépítése